you local dealer

Jobbet gick prima! Kändes mest skönt att få tjäna pengar.
Dock sög det ju att jag efter jobbet åkte och solade på ego, och på de 20 minutrarna hann jag få en bot. Svider i hjärtat att få det. Speciellt när det gäller min oförmåga att fickparkera. Japp, just därför, fanns parkeringar, men jag kan inte fickparkera så jag ställde mig tydligen på en otillåten parkering istället.
Nåja. Inte lönt att gråta över spilld mjölk.

Kan förresten meddela att mina kamera är trasig, därför har jag dåligt med bilder. Tänkte åka och kolla vad det skulle kosta att laga den, för att se om det kanske är mer värt att köpa en ny. Har inte hunnit haft denna i två år ens. och då har den redan varit på lagning en gång...
lägger in lite old pix då iställeeeh

Kom och tänka idag på att jag nog aldrig skulle kunna leva utan el och teknik. Tanken slog mig "Tänk när det blir strömavbrott, va mysigt.. eller fan! Nej det är det ju inte.. ingen tv?!" eller dator... eller ljus.. (jag är mörkrädd).
Nä, jag lever i en modern tid och i ett i-land. Jag är bortskämd!

puss
/sofiasniper

       

1. simons passkort
2. jag hos simon
3. hungrig på navet
4. mina vänner
5. knasigt kort på en fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0