youve got nothing to proof

Usch vad ont i halsen jag har idag. Har legat i sängen hela dagen lång, huvudvärken försvann med en ipren och en alvedon. Jag var ju nyss sjuk, hallå?
Payback för att man jobbar på dagis.
Aja, har försöka pigga på mig lite nu, ska ju jobba på travet med kicki idag och imorgon! Härligt att Eddie fick mig att äta en macka med vitlök på, när man ska prata med kunder haha. Aja, skitsamma, det hjälpte ju lite och det är huvudsaken.

Idag är det inget finväder ute:(Fast jag hade ju ändå inte kunnat vara ute så vad göra det.
 
Missa idag Expedition Robinson på lördag, och 28mars ska vi stänga av elen 1 timma, 20:30-21:30!

ha en bra helg dudes
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: BabbenLarsson

jag jobbar oxå på dagis och blir aldrig sjuk. Ät nyttigt, ut i friska luften och träna varje dag så slipper du va sjuk hela tiden ska du se.

2009-03-20 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0