allt flyter

Såg "allt flyter" i förrgår, tyckte den var rolig och underhållande:) Jonas Inde var en rolig prick. Bra för att vara svensk också.
Igår jobbade jag och Eddie på travet hela dagen, tjänade lite pengar, det var nice. Dagen gick fort för det var folk typ precis hela tiden. Både jag och Eddie jobbade tills vi blödde, bokstavligen talat. 
Efter travet åkte jag till Simon, där han och Tingen investerat i en ny tv, som vi satt och glodde på hela kvällen typ. Eddie, Tingen, Karro och Lilli kom förbi också. Mycket trevligt.

Såg just desperate housewifes - det är såååå jävla bra. Slutade spännande, så jag längtar tills nästa avsnitt. 

hejpa
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0