det kommer bara leda till nåt dumt, ändå

Måndag jobb 13:30-15:30
Tisdag jobb 07:30-14:00, flyg till göteborg via arlanda 18:40-22:10
Onsdag prov 09:00-?, flyg till sundsvall via arlanda 20:30-23:50
Fredag jobb 17:00-22:00

Varför regnar det alltid på måndagar? Och varför regnar det när jag ska jobba?
Börjar bli väldigt nervös inför provet på onsdag, då jag känner mig så osäker på en massa saker. Men jag försöker intala mig att om jag gör det som just då känns spontant bäst - blir bäst.
Funderar på att börja läsa bibeln, det känns som en sak jag vill göra innan jag dör. Inte för att jag är troende, men det känns allmänbildande. Och det känns ju bättre att säga saker tagna ur bibeln om man faktiskt läst den.

ignorera videon!


du kysste mig nyss, det kommer bara leda till nåt ont

kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0