du och jag, borde starta upp ett band

Söndagsparty med Filip och Fredrik, wunderbart. Det och gossip girl gör ju söndagarna värda att kliva upp till. Men å andra sidan grillade vi igår, och det är inte heller fy skam alltså. 
Idag tror jag att jag ska göra någon pastasallad, känns som grillning mest passar i fint väder, och det är faktiskt inte idag.

Har nyss lagt upp ett nytt album på facebook. Facebook. Vad är det för jävla påhitt egentligen? Jag loggar in allt oftare men förstår mindre och mindre för varje. ja, nån gång råkade jag "tagga" fel person på fel bild, och det såg ju Alla. Så Alla skrattade åt mig. För första gången känner jag min gammal i teknikens värld. Galet. Fejjan. Haha. För att vara helt ärlig så la jag enbart upp det nya albumet för att det var en så underbar bild på en kille från Ransäter som måste delas med, med resten av folket. Så nu ska han taggas så alla ser vem han är, haha!

Just det, sanera lägenheten var det ja! tjopp tjopp maria (aka städtanten/betjänten)

flipflop
/sofiasniper

p.s. bajssidan blogg.se vill inte ladda upp bilder......d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0