en macka med mozarella och tomat skulle vara guld nu!

Det är inte min dag idag, verkligen inte. 
Jag har mått illa hela morgonen, magkatarr igen?! Sen glömde jag min väska inne på Ikea, tack och lov att den låg kvar när jag kom tillbaka. Och sen glömde jag plånboken när jag skulle ut och handla. PLUS att det blåser så man ser ju ut som nån som fastnat i en vindkraftverk i håret. Räcker det inte med att jag redan har ronja-hår?

Snart flyttar Tingen in hos Simon, då ska vi (tingen och simon) bygga en skärmvägg själv för det fanns inga fina på ikea. Jag har erbjudit mig att he tyg på denna skärmvägg, ehehehehehe. Får la se vad det blir. 

Drömt om göteborgsskolan två nätter nu, en gång kom jag in och en gång inte. 
Nu började det ÖSREGNA ute. Jissus, vräker ner. 

hoppas du haft en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0