en tråkig lista i väntan på tvättmaskinen

Vad blir ditt namn baklänges? Aifos
Har du gjort en snöängel i år? Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Några timmar
Har en dröm gått i uppfyllelse? HM. Jag tror det...
Tycker du att sengångare är söta? Hur ser dom ut då?
Har du någon gång testat karate? Haha, nej
Första sporten du gick på? fotboll
Vad längtar du mest till just nu? Antagningsbesked från skolan i göteborg
Hur gammal har du tänkt bli? life fast die young
Har du haft vattkoppor? ja
Vad drömde du inatt? att mitt plan krascha
Vilken tv-serie är bäst? Desperate housewifes
Vad åt du senast? rostat med gurka på
Höga eller låga strumpor? låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? bush
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? isf har jag jävulst tråkigt
Vad har du för färg på ditt påslakan? tror det är nå gult-aktigt nu
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? har inga lärare!
Är du mörkrädd? som fan
Riktig gran eller plastgran? riktig om jag slipper vattna och hugga den
Tänt eller släckt när du ska sova? släkt.
Godaste drickan till frukosten? vatten eller juice
Vill du bli president? för vilken land då om jag får fråga?
Har du spelat i en teater? ahha, för längesen ja
Duscha eller bada? baaada!
Har du gråtit i skolan nån gång? tveksamt, kanske på studenten eller någe
Hur tar du dig till jobbet/skolan? SAABEN!
Har du någonsin sminkat dig som punkare? nää
Vilken färg har din jacka? svart skinn
Är du höjdrädd? japp
Vilket land vill du åka till? australien
Vad var det senaste som fick dig att skratta? typ igår hos hartikka
Vad ska du göra NU? svara på nästa fråga?!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nä jag och simon pratar inte
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? inga?
Vad åt du senast? MEN SLUTA FRÅGA SAMMA SAK.
Har du fått någon komplimang idag? räknas "puss" som en komplimang?
Har du varit med i en rättegång? nej nej
Är du polare med grannarna? jajjemän
Vilka språk talar din mamma? svänschka
Vilka länder har du bott i? sverige
Senaste piercingen? näsvingen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår 
Har du däckat/spytt för att du druckit? däckat? nja. spytt Oja.
Har du täckt någons hus med toalettpapper? men nä, kul? kasta ägg? 
Suger det här? ja
Har du varit på stranden? ja
Har du haft en stalker? lilli...
Minns du din/dina musiklärares namn? jaa alla..
Hur bra är din syn? jag har ju körkort och inga glasögon så.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? vem fan är du?
Har du varit utomlands? jaa!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? har bara varit på ett.
Var är dina syskon just nu? ingen aning.
Vad var den senaste drömmen du minns? den inatt?
Vilken tid gick du upp i morse? halvelva
Vad ska du göra i helgen? Vet ej.
Vad står det i det 4de smset i din inkorg och vem är det ifrån? "god morgon och tack för fin inbjudan :) vi kommer gärna.:D ska bli roligt. ta hand om dig vännen! puss"

Vad står det i det 20de smset i din inkorg och vem är det ifrån? har bara 19 i inkorgen

När va du riktigt sjuk senast? i gran canaria
Vem är den senaste kändisen du tog på? han som spelar piano i så ska det låta, med långt blondt hår
Vad finns i din bakficka? har ingen:(
Har du färglinser? ja blåa
Vad gjorde du kl 2 inatt? söv 
Vad är det första du gör på morgonen? fiser och tänker på lilli medans
Vad ska du göra efter det här? duscha klä mig och fixa tvättsträck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0