göteborg

i have arrived in Göteborg. På vanfrarhem Linné. Var kanske inte lättast att hitta, men folk är hjälpsamma här.
Imorgon ska jag upp tidigt och äta frulle, öva lite sång, fräscha upp mig och sen till folkhögskolan. Hoppas det går bra!
Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv. Visste faktiskt inte att jag skulle ha tv och dator (kombinerat) på detta vandrarhem! Lyxigt. Kanske ska stanna en natt till. Fast nej va tråkigt själv.

Kanske skriver en sväng imorgon.
btw, värsta nostalgin sen jag var här på klassresa, trodde aldrig jag skulle känna igen så mycket som jag gjorde. Vart nästan lite jobbigt. "åh där åt vi.." och "där var vi ut..", "där köpte jag en tröja.." osvosv. Hihi. Ensamt att vara här själv som sagt men det funkar.

pussar
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0