grattis norge på nationaldagen och till första platsen i esc

Igår grillade vi, igen. Tror aldrig jag grillat så mycket som denna vår, awesome! 
Lilli och Eddie tappade såklart varsin tallrik på golvet... why?! 
Sen kom massa folk, de flesta över 23 typ. Men dom var ganska trevliga, och hade mustasch, och jag fick äntligen svar på varför alla hade det, prostatagrejen. Fint ju.
Sen plötsligt tittar jag ut genom altandörren och ser en efter en fjortis dyka upp.. bitterfittan sofia var ju tvungen att se vad som pågick. Ingen som riktigt kände dom eller visste vilka det var och dessutom var de otrevliga så Simon bad dom att gå. Sen gick alla på krogen och Tingen somnade på soffan. Så jag och Simon lade oss tidigt, sköööönt. 

Idag har det varit så jävla fint väder, helt underbart. Har spelat 21, ätit pizza och nu ska vi grilla en, IGEN! :D:D 
Imorgon ska jag kanske fota lite med Sanna, och så ska jag försöka sanera hela lägenheten. Efter alla fjortisar igår vet man inte vad man kan få för sjukdomar, av att ta på nåt här. Haha. 

update
önskelista
bidrag till ny dator
steelpad musmatta
mascara (masterpiece max svart)
träningskläder (snygga!!)
doftljus
basketboll 
pengar

vegetarisk mat ska slängas på grillen nu
/sofiasniper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0