how 'bout my foot up your ass?

Helgen är redan förbi, sucky. Men det var trevligt i alla fall:) Jobbade ju på fredagen och tjänade lite stålars och grillade med vänner på lördagen. Igår myste vi hos Simon hela dagen och på kvällen blev det tacos. 
Måste dock bara whina lite på folk som går på fest och är så jävla osociala. Sätter sig i ett eget hörn och pratar, knappt hälsar när dom kommer. Fan, varför ska man då gå på fest? Stanna hemma och snacka med varandra om ni inte är sugna på att träffa annat folk. Sug.
Idag ska jag ut och motionera och så ska jag bränna ut lite bilder tror jag. Kanske söka lite jobb i göteborg också om jag har tid. 
Några andra planer för veckan har jag nog inte. För övrigt är det mindre än en månad tills jag fyller 20 år :o hoppas på finväder då. 

Kanske ska dra på mig mjukisar nu då. Och börja vandra ut i finvädret. 
ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: KICKI

håller med dig! stanna hemma om ni ändå inte ska umgås med de andra, wtf!

TIIST<3

2009-05-11 @ 12:53:47
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0