idag ska jag hänga tvätt i sommarvädret så det luktar gott.

Åh, drömde inatt att jag och mamma flög. Och precis när hon sa nåt med ordet "död"störtade planet. På vägen ner minns jag att jag hann få iväg ett sms till Simon och få på mig syrgasmasken. Sen plötsligt hade piloten landat oss på en motorväg och vi överlevde. Pjoof. Läskigt som tusan var det i alla fall. 

Imorgon åker jag till Karlstad för att se Lina uppträda, det ska bli roligt fastän man åker 8 timmar enkel resa för att vara där en natt typ :D men jag som är ledig (arbetslös) kan ju göra sånt då. 
Sen vet jag inte vad som händer i helgen, anyone?

Nu ska jag dammsuga och tvätta!

peaceout
/sofiasniper'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0