im still standing

Hemma igen. Trött som ett as! Men tänkte ändå skriva lite snabbt. 
Så mycket intryck och upplevelser på en dag, helt sjukt. Kommer säkert inte kunna somna bara för man fortfarande är lite upprymd. Imorgon kan jag skriva lite mer om vad som hände under dagen men kan skriva en kort sammanfattning nu bara
kom väldigt tidigt till skolan - hittade dit framförallt!
gjorde provet - gick inte alls någe bra!
hittade en ny vän - som guidade mig i göteborg under dagen!
piercade mig - hon också! (gissa vart?)
hjälpte en a-lagare som däckat - han fick åka ambulans
tog mig hem - via stockholm - med hjälp av kicki som fördrev min tid via telefon, ca 3 timmar. TACK ÄLSKLING!

äh, kanske inte behöver skriva nåt imorgon, detta beskrev ganska bra. Nu ska jag och Simon se south park och jag ska sova tills jag vaknar, och inte en sekund tidigare. Fy va skönt!

kisses
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt att ha dig hemma igen älskling!

TIIST<3

2009-05-07 @ 08:55:26
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0