never be broken again

Gårdagen vart en lat dag. Skönt som tusan!
Idag har vi pantat burkar och flaskor för 260 kr. Simon blev rik. Sen har vi just försökt göra jello shots, haha. Vet inte alls vad detta blir, men dom står i kylan och ska stelna nu. 
Om en dryg halvtimme kommer kicki och hämtar mig och vi ska till Birsta en sväng innan travet. 
Imorgon hoppas vi på fin-väder för vi tänkte grilla, och äta jelloshots haha. Om det nu blir något. 
Skönt det ska bli med lite käsh ikväll. Verkligen askalas. 

Göteborgs-provet gick som tidigare skrivet inte alls så bra. Vart toknervös när jag väl satt där så både händer och fötter och röst började darra. Försökte mitt bästa, och det var nog tur för en av lärarna som satt i juryn bad mig sjunga något annat, där han fick se min röst lite mer. Och jag tog i allt vad jag kunde på proud mary, och då diggade dom allihopa. 
Men har ändå väldigt låga förväntningar då jag kunde gjort bättre ifrån mig och då det är 32 sökande på 8 platser. Men men, hade i alla fall en väldigt trevlig vistelse i göteborg. Skulle verkligen vilja flytta dit!

Om en exakt en månad fyller jag 20år!! xD jippie!

peace out lovers
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

är nästan hemma nu, kasnke kommer förbi imorgn då, eddie kommer iaf. tänkte bara förvarna er ;p

2009-05-08 @ 19:00:25
Postat av: lilli

är nästan hemma nu, kasnke kommer förbi imorgn då, eddie kommer iaf. tänkte bara förvarna er ;p

2009-05-08 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0