sås skare va!

Tisdag. 
Jag är fullt medveten om att det är mindre än en månad tills jag fyller 20. Amazing. Tyvärr är ju jag yngst av mina vänner så alla säger bara "Sofia, att fylla 20 är sooo last year". Tom dum-eddie ska vara äldre än mig. Jaja, säkert några fördelar med att vara yngst också. 

Tänk kära läsare att det snart är sommar. Är det inte galet?? Nyss var det ju vinter. Jag kommer i och för sig bli pank i sommar, men det gör inget. För sommar är sommar. 
Får jag lov att skryta? vet inte hur jag kom och tänka på detta, men vet ni att jag skrivit alfabetet på ett tangentbord på under fem sekunder. Och folk undrar hur jag kan skriva utan att se tangenbordet, jag KAN det utantill. Jag känner det. 

önskelista
bidrag till ny dator
musmatta (steelpad, stor!)
... lame, kommer inte på nåt mer. jag fyller på när jag kommer på.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0