ytterligare en sån här lista (A)

DIN KROPP
hur lång är du: 174
vilken sko storlek har du:39
är du nöjd med din kropp: nja
skulle du kunna plastikoperera dig: ja
välj en sak du tycker är fulast på dig:  tänderna
vilken ögonfärg har du: bröna, gruna
vilken hårfärg har du: brunt
har du lång överkropp: eh, lagom? eller ser jag skev ut?
har du långa armar: hoppas på att dom också är i bra proposition 
har du långa naglar: ibland

DINA KÄNSLOR TANKAR OCH HUMÖR:
hur är ditt humör nu: helt slut efter en springrunda
vad tänker du på just nu: att det smakar salt när jag slickar mig runt munnen
saknar du någon just nu: många många
gillar du någon: JAHUA
är du kär: ja!
är någon kär i dig: låt oss hoppas det
älskar du någon: ja
hatar du någon: varför ska jag lägga humör och energi på folk som jag inte gillar
hur är du om du är hungrig: gnällig
hur är du om du är trött: fnissig

DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen velat heta: bananahammock
du skulle egentligen velat bo: vet ej
din högsta önskan är: lycka och hälsa till mig och mina nära
du skulle vilja ha: PENGAR SOM FAN

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: mörkblåa väggar
har du en dator i ditt rum: ja en dell
har du en säng i ditt rum: mm, en stor
vilken färg är ditt påslakan: vet ej, olika
har du kläder på ditt golv: alltid. om inte på golvet så på fotöjlen, mitt sätt att städa!
har du tidningar på ditt golv: nej dom har mamma sorterat upp på hyllan
har du något annat på ditt golv: en matta och lite reklam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej maila mig är du snäll. Viktigt!



[email protected]

2009-05-26 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0