Är du vaken jöns?

Jag kom nyss hem från Gina Tricot. Har varit och prövat kläder. Jag ska nämligen gå modell för dom imorgon.
VARFÖR?! VARFÖR ställde jag upp på det?
Jag har aldrig gått modevisning, jag har aldrig varit modell. Jag kommer trilla ner på golvet och skämma ut mig som Carrie i satc (sex and the city). Fyfan.

Vet ni att jag inte sett solen på... tre veckor? två och en halv? Något sådant. Sedan jag kom hem från mina släkt den 1 november, kan jag inte minnas att jag sett någon sol.
Vet ni hur deprimerande det är? Jag kommer snart gå under.... Hade ingen aning om att jag var så beroende av solljuset, men jag antar att man märker det när man inte får det.


prick såhär ska jag posera imorgon när jag visar Ginas kläder.... vad tycker ni om det? hehehehhehehhehe



peace
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0