Det är en fin gräns mellan att hata eller älska söndagar

Helgen har varit mycket trevlig.
I fredags pratade jag och mina vänner om att vi borde fira alla högtider alla länder har, och jag hade en önskan om att få fira Thanksgiving, tycker det verkar vara en trevlig högtid. Eddie frågar då när den inträffar och jag sa i november, vet inte exakt. Idag fick jag ett sms:
"Lol, thanksgiving var i torsdags".
Så vi firade det litegrann :)

Och det roliga jag skrev om i tidigare inlägg var att jag kommit in på folkhögskolan utanför Göteborg. Har inte bestämt hur jag (läs vi - Simon och jag) ska göra dock. Men det är klart jag överväger att flytta eftersom jag varken har jobb, inkomst eller skola här i Sundsvall i vår.

Här soffmyser jag idag. Söndag duvet.
(jag har hår på bröstet)
vännermaratonet fortsätter
pz
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

Faktiskt i torsdags vi pratade om det så vi firade ju ändå, på vårt sätt.

2009-11-29 @ 17:23:30
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: Magda

Grattis till skolan! (även om du bestämmer dej för att inte tacka ja och flytta). Kram

2009-11-29 @ 21:53:44
Postat av: Lilli

Vi tycker att ni ska flytta ihop med oss . En 5.a på 110 kvadrat, två vånings lägenhet på södermalm ;) så kan du börja jobba som en slampa ;)

2009-12-01 @ 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0