gud vad jag uppdaterar, någon som läser alla inlägg?

Blev ingen psykologi idag. Men vi är på ett kapitel om fobier, och psykotiska attacker typ. Fick en lista på fobier, och några av dom var hysteriskt roliga (om man nu får vara inpolitiskt korrekt och skratta åt vissa sjukdomar.... om inte.... förlåt)

Arachibutyrofobi - rädsla för att jordnötssmör ska fastna i gommen
Fobifobi - rädsla för att få en fobi
Melofobi - rädsla för att hata musik
Papafobi - rädsla för påven
Parthenofobi - rädsla för oskulder
Ptreonofobi - rädsla för att bli kittlad med en fjäder

och idag är jag klädd, fullt ut i gina tricot kläder....
För er som inte vet eller har förstått, så jobbar min vän på Gina Tricot, och hon är som rena Hitler, vi MÅSTE köpa alla våra kläder där... det blir rätt jobbigt ibland. Särskilt när man måste gömma kläder man köpt på andra ställen ;/ Men, jag står ut. Hennes mamma ger mig trots allt pengar för att jag ska umgås med henne :)
ses i paradiset
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0