Hej alla barn!

Nu sitter jag på (Kickis) dagis, och har rast.
Har varit en ganska lugn och sansad förmiddag med massa lek i vattenpölarna ute och sen potatismos (och pannbiffar) till lunch.

Jag slutar 16:30 och då ska jag kanske förbi birsta, IDOLERNA är ju där... eller ja, dom som åkt ut antar jag. Dom andra är väl i stockholm och ska tävla. Undra vem som åker ikväll? Tror faktiskt Mariette kan ligga illa till.

Modevisningen igår gick bra, helt okej. Ska lägga in några bilder så ni får se hur jag såg ut. Det var roligt, spännande och en ny upplevelse.
Men jag måste säga att det påminner om vårshowen (en show på gymnasiet som musik-esteterna gör varje vår; läs januari!). Alla glor på en, ler mot en, och man själv känner sig ganska stel och obekväm först sedan blir man avslappnad efter ett tag.

BACK TO WORK.
Och torka bajs! hehehehhe.

pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0