hello, goodbye!

Vilken kass uppdatering! Men nu såhär på fredagskväll skriver jag ett par rader för att undvika panik hos mina läsare.
Igår hade vi lite spontangathering här i nya lägenheten, det vart inte så sent men sjukt mysigt. Buzz var som vanligt framme, och lilli kunde inte låta bli att leka med Photo Booth

Gillar Linas sms igår. Försökte få Lina att åka hem tillsammans med Sanna så slapp dom gå/åka själv....Det här var hennes svar på mina sms!

"Bra mamma att du försöker ordna vår rutt. Jag kan ju fortfarande sväva :D haha värsta vaxpyr! Hahaha. Sjukt kul tjej! Är kissis. Ska äta subway! Tjock tjej :D"

"Säg till Sanna då hon ska åka"

"Jag fick skjuts hem snart"


Åhhhh... längtar lite tills måndag:) fniss.
pz
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0