Idag åker jag till malmö

Igår var jag hos Paula och firade att hon fyllt 20
Martin: Jag vet att det var jag som började prata om politik, men INGET politiksnack nu
Sofia: Men vi kan prata om Sverigedemokraterna, det är ju inte politik..

Och om två timmar hämtar mamma mig och så åker vi till malmö för att gå på fotbollsgalan imorgon. Zlatan kommer förmodligen inte vara där.. men jaja.

Och min nospiercing åkte ur inatt när jag sov. r.i.p. När jag vaknade försökte jag trycka igenom piercingen genom hinnan som bildads men det började tokblöda och gjorde svinont. Så det är bara att göra om den helt nån annan gång.

Ska se klart "up" nu!

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Elias

... MEN du kommer ju vara på fotbollsgalan :) Det är väl lite bättre än Zlatan ...?

2009-11-08 @ 16:14:17
Postat av: Tovi

Hej då nosis.. Jag vet hur det känns att förlora en piercing man betalat och haft ont för. Tråkigt vad man står ut med för ett hål :P Up var en väldigt bra film. :) Ha så kul i Mealmeo.

2009-11-09 @ 15:22:00
Postat av: sofiasniper

JAG VET. Det var jättekul på galan, supernöjd! Meeeeen det hade varit liiite roligare om någon större kändis varit där, typ Henke, Figo eller ja nån:) Men fick ju se prinsen och prinsessan - dom är rätt kända.



Jaaaaa... känns jättetomt Tove:( Men gick inte att pressa igenom smycket. Ja, nu har jag inte råd att köpa en ny, men vet heller inte om jag orkar smärtan. UP var jätte bra och malmö med :D fast man inte fattar vad dom säger...

2009-11-10 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0