ja ä int bitter

Jag hatar mitt liv. Det suger. Det är som en enda bajskorv alltihopa.
Jag klarar inte ens att kliva upp på morgonen för jag vet inte vad jag ska kliva upp och göra.
Jag drömmer fina drömmar, ställer väckarklockan och har en plan för dagen. Men när jag vaknar är det som all världens ångest fastnat i mitt bröst, och jag drar täcket över huvudet och låtsas inte existera.

Det är när jag känner såhär jag vet att det är måndag.

(och den som kommer och säger att jag ska sluta klaga och göra nåt åt mitt liv, ska jag personligen köra ner i matberedaren... för det ger mig ett verkligt skäl att kliva upp, tro mig!)

piss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Snippan

Är i samma sits du, men man måste kämpa. Ut varje dag söka jobb, kolla utbildningr, gå till gymmet. Man får sluta drömma och försöka göra det till verklighet. Det är svårt I know men man måste börja nånstans.

2009-11-16 @ 14:07:37
Postat av: sofiasniper

Ja, man måste lyckas hålla kämparglöden uppe!

Efter jul ska jag kolla efter praktik tänkte jag - bara för att göra något.

Men vi får stötta varandra så länge:)nångång ska det väl vända

2009-11-16 @ 14:13:50
URL: http://sofiasniper.blogg.se/
Postat av: tove

lägenheten får vi veta imorn. det kommer väl ett långt gråtigt blogginlägg om att vi inte fick världens vackraste lgh. haha gaska upp dig och gå till gymmet va! anders säger att det är personalbrist på bishops' by the way ;);)

2009-11-16 @ 15:36:39
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/
Postat av: ed

Nåt så jävulskt!! ;D Du får säkert jobbet på Expert, dom ville ju helst ha tjejer ;>

2009-11-16 @ 22:53:08
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0