JAG GER UPP!!

Det går inte att ladda upp bilder på blogg.se
Kul när man har en massa bilder från fotbollsgalan och grejer... får försöka imorgon istället, för nu ger jag upp.
Men har lagt upp dom på bilddagboken, så vill ni se när sniper får en helsida (euhm.. typ...) i aftonbladet, kolla HÄR, och vill ni kolla på alla bilder från galan trycker ni HÄR

Har i alla fall haft jättetrevligt.
Åkte till malmö på söndageftermiddag, kom fram på hotellet runt 21:30, åt lite sen middag och såg ensam mamma sökertv3play (skitbra att dom börjat med det, så slipper man tanka! fast reklam börjar smyga sig in där med...). På måndagen gick Julia och jag runt och försökte hitta stan i Malmö - vilket inte var det lättaste. Knepig stad, så stor men finns inget riktigt centrum. Köpte mig en väska till kvällen i alla fall.
Kom till stadion vid halvfem, bjöds på mat, som var god för det mesta. Underhållning och lite kändisar, tyvärr var inga stora kändisar där men hade roligt ändå.
Imorse klev man upp 06:15 för att hinna med flyg till Sundsvall. Så nu är jag supertrött... Simon lagar lasagne åt oss, mmmmm.

Jag och Kicki har för övrigt blivit av med vår extrajobb på travet, pga ny ägare. Det var inte alls roligt. Pank pank pank.
Så jag säger som south park - they took our joooooobs!


pzpzpzpz
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

DERKA DEEEEEEEERK!!!!!111oneoneone

2009-11-11 @ 17:20:51
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0