nu är klockan halvtolv

Jag tänkte mest önska god natt till er.
Har inget vettigt att skriva, förrutom tre filmtips som ni borde se (om ni inte redan sett dom... jag är lite slow).
RENT - musikal som utspelar sig på slutet på 80 - början på 90-talet.
Up - animerad, som tros kommer få fett många priser
Inglorious bastards - om den hade varit baserad på en verklig historia hade det bara varit top noch!

Får inte upp bilderna från i lördags. Vet fan inte vad blogg.ses problem är. Är det bara jag som har svårt att ladda upp bilder?

Men men.
Här får ni en låt från rent, en låt jag sjöng med estetkören. Jag kan inte sluta älska den...


God natt, söta drömmar
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0