var inte oroliga, jag lever!

Jag har kommit hem från norrbotten och flyttat till södermalm i Sundsvall. Där finns varken internet eller tv, så livet är riktigt hårt just nu.

Just nu snor jag internet från Jon (simons bror!), förlåt Jon, men jag fick abstinens FACEBOOK, haha.

Har tyvärr inga bilder från när jag var hos släkten, eftersom min kamera som bekant tappat bort sin laddare. Men när jag kom hem sa Simon att jag fick låna hans kamera, TACK!

När jag kom hem i söndags släpade jag med Simon till hemmakväll för att hyra filmer, eftersom det inte finns något att göra i lägenheten.
Filmer vi hittills sett;
Barnhemmet - fyfan va hemskt! Hade svårt att sova efter den, kanske för att det var första natten i lägenheten?
Paranoid Park - Seg seg seg. Bra story men hände nästan inget i filmen.


Och eftersom varken internet eller tv finns i lägenheten (fast det kommer imorgon tror jag!?). Så roar jag och Simons oss med detta....

hörs imorgon
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tänkte tipsa om jättefina humanity armband som finns på stayhardfashion.se, man stöder röda korset samt al gores planet organisation. Jättefina läder armband med fina ord på. Kolla in dem, tror dem skulle passa dig riktigt bra :)

2009-11-03 @ 12:41:41
Postat av: Lilli

hahahahahah den fjörde bilden, på dig där , ser ut som mig då vi var hos dig. när jag och edvin sitter och sura och jag ser jätte fet ut ! HAAH

2009-11-03 @ 12:42:15
Postat av: Jon

Bjuppar på internet jag. Minsta jag kan göra för kattvakterna :)

2009-11-04 @ 12:50:38
Postat av: sofiasniper

HAHAHAHAHa lilli dåååååååå. tjockisen min!



TACK Jon.... hoppas Pralin var glad när du kom hem !

2009-11-04 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0