att köpa vinterskor är inte lätt för mig.

Idag har jag varit sjukt duktig och lämnat ut en massa cv:n. Alla var supertrevliga, men man ska ju inte hoppas på för mycket.

Sedan till den roliga nyheten.. Simon har ju blivit av med lägenheten här i Haga, men vi var och tittade på en annan lägenhet i söndags - och igår fick vi reda på att vi ska få den :D Så nu överger vi Haga för att flytta till "fel" sida av staden. Söder är inte min grej. Men vad gör man inte.

Har varit på jakt efter vinterskor också, men kräsen som jag är så vill jag inte ha gortex-skor eller fula häst-liknanade-stövlar. (förlåt till er alla som har såna, men jag anser mig inte passa i såna!). Får fortsätta leta.

Nu ska vi iväg och skriva kontrakt...

cya
/sofiasniper



kiss och bajs?

Kommentarer
Postat av: ed

verkligen fel sida, haha - som att jag har något att säga om det? xD vart var du ut med CVn? :)

2009-10-15 @ 23:39:41
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: ammi

Hej.

Kika gärna in våran nystartade blogg som är under uppbyggnad. Det är ingen vanlig blogg där vi skriver om våran vardagar utan det är en blogg där det kommer finnas många egna intervjuer som vi har gjort med mer eller mindre kända personer. Håll ut, inom en vecka är bloggen i full gång :) Redan i helgen kommer en intervjuv med Idolerna komma upp.

Kram Amanda, Amanda, Amanda och Linnéa

2009-10-15 @ 23:54:49
URL: http://fourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0