Dagens problem : Min kameraladdare är försvunnen!!!1111one

Im cool.

Ikväll är det MJ-tema på Idol - måste ses! Undra vilka som förstör hans låtar (CAMILLA!!!!) och vilka som gör dom riktig bra? Hoppas någon kör "will you be there" - den är awesome, och så min favorit "dirty diana" hoppas jag också någon kör.

Jag har fan inget vettigt att skriva idag. Lina skulle just bajsa, men det kom inget... det är sant. Hon blev besviken.

Jag som är arbetslös (skyll skyll!) brukar ju läsa massa bloggar när jag har lite att göra (väldigt ofta!), men idag får jag inte läsa Kissies blogg, för det är någon som kommit på hur roligt det vore att chocka henne när statistiken går ner till typ noll, hon kommer bli så ledsen.

Nu ska jag nog sminka om mig, för jag har inget att göra.

bajsbajs

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Jobbigt att jag lär behöva bajsa om nån timme :(

2009-10-16 @ 17:06:50
Postat av: ed

förort is the place to be! :o nice, jag håller en av mina tummar för dig ;>

2009-10-18 @ 13:51:26
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0