god dag!

Nu klockan tolv har jag psykologi, sen är det helg! Ledig och vila.
FAST ingen vila, måste städas rejält här i haga, och sen måste sista sakerna packas och flyttas. Pust och stön. Jag borde ha en städerska, för jag haaatar att städa. Diska är nog värst tror jag. Så jävla .... långtråkigt och ohändelserikt.

På onsdag eller torsdag lämnar jag sundsvall city för några dagar, för att hälsa på min släkt i Boden/Lule. Det ska bli mysigt! Hade jag inte bott i Sundsvall skulle jag kunna på i Lule, lätt!

Nu ska jag äta äggmackor och packa ihop  mina grejer till lektionen.

idag blir det naturligt lockigt. orkar inte blåsa - platta!

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0