hahahahahah

Jag har lite svårt att somna (ovanligt?). Så medan jag ligger i sängen och funderar på livets viktiga frågor slummrar Simon sött. Plötsligt rycker han till och lyfter på huvudet från kudden, han stirrar stort och kommer allt närmare mitt ansikte. När han är några centimeter ifrån mig säger han..
Simon: Men det här går ju inte
Jag: Va? Vadå?
Simon: Men vi har ju inga ögon
Jag: Haha, vad säger du?
Simon: (mummlar)
Jag: Haha, vad säger du? Sover du?
Simon: Jaaaaa.... (dregglar och mummlar)
Jag: Fortfarande? Men vad menade du, inga ögon?
Simon: Men jag trodde vi blundade... eller AH... att vi hade varsinna ögon
och sedan faller han in i John Blunds värld igen, medan jag ligger och fnissar för mig själv.
Jag borde alltid vara vaken på nätterna - det är ju då allt smart sägs.
Nåja. Ska åter försöka sova.
peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0