Hejpa!

Framme i Boden nu. Eller har varit ett tag. Sex timmar tog bilfärden, inkl fikapaus på Frasses (nöjd Lilli?).
Här är lite snö på marken, men ser mest ut som frost. Det är minus-grader och jag har fått tårta. Erbjudande att sova med Elias (drygt 3år) också, tror jag ska nappa på det imorgon.

Imorgon blir det kanske att gå på nya gallerian dom öppnat här i Boden, och förhoppningsvis ska jag hinna på min favoritaffär i Luleå, hardware, också. Där är allt snyggt, och dyrt!

Ja, vad kan starta denna helgen bättre än att få detta mail?

ha en trevlig kväll!
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lilli

bra med frasses, du lär dig;D

Passa påa tt gå på gina i luleå HEHE

2009-10-29 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0