Idag känns det som onsdag för mig!

Alltså ett kort inlägg innan jag åker till Bergsåker och ska jobba fyra timmar med Kicki, på dagis.
Det måste ju uppenbarligen vara något fel på mig. Jag måste ha sömnsvårigheter.

Jag visste igår att jag skulle upp 7, 7.30 idag. Jag var supertrött efter bion och längtade efter sängen. Lägger mig ner och ligger och vrider och vänder på mig till 4, 4.30 imorse :O

Jag blir helt utmattad, less och förtvivlad när jag ser vad klockan är så jag börjar på ren och skär känsla, gråta. Och Simon som sovit ett bra tag förstår inte alls vad som händer.

Jag är så trött nu så jag mår illa och har ont i huvudet.
Det här funkar inte. Ska det vara såhär varje gång jag ska upp jobba kommer jag aldrig klara av ett jobb.

önska mig nu lycka till. Det är ju trots allt bara fyra timmar jobb. Sen får jag gå hem och sova!!

ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare!

2009-10-20 @ 09:10:18
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0