kärlek kompis

I lördags pratade vi om framtiden. Och jag sa då att jag sökt skola i Piteå, vilket ifrågasätts en del, för vem vill flytta norrut?
Sofia: Jamen, det är en jättebra skola, och sen så är det nära min släkt också...
Kicki: Men vi då? Din familj. Vi firade faktiskt jul ihop!

Det är väl kärlek. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - blod är inte alltid tjockare än vatten.

Jag tror det handlar om kärlek. Enbart.

(det där är inte alla mina vänner, men några<3)

bajs
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: kicki

i was so right! :) hihi! Blir extra jobbigt också eftersom jag vill flytta söderut ;p haha! TIIST<3

2009-10-27 @ 13:12:29
URL: http://kristinh.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN vi vill jättegärna att du pluggar i Luleå :)



Vilken ynnest att ha flera familjer!



We miss you

2009-10-27 @ 16:44:26
Postat av: sofiasniper

Ja baby men det löser vi ju!



Antar att det är kusin Sara, skolan är ju iofs i Piteå och jag vet ju inte att jag kommer in:) Men jag skulle vilja gå där såklart.

SNart ses vi!

2009-10-27 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0