legendary!

Jag har gjort matteprov idag, det kändes bra. Hoppas jag blir godkänd!
Sen skulle jag och Simon åka och lämna ännu mer grejer i nya lägan, meeeen vi fastnade framför datorerna. Nä, ärligt började vi städa upp lite här hemma.
Går fortfarande inte att ladda upp bilderna från lägenheten! Bajsblogg.

Torsdag innebär kör och "inlåst".

Tittar på Ellen på femman, och Simon och jag har konstaterat att det är så jääävla materialistiskt. Alla blir som galna när dom får någonting, skitsamma var det är, bara det är gratis. Kanske inte är Ellen i sig, mer Amerikat.
Fast jag skulle ändå vilja åka dit. När jag sparat massa miljoner av mitt studiebidrag så ska jag ut och resa i världen.

För er som gillar bloopers, eller How I Met Your Mother. Haha, detta är roligt!

king då
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0