Lite mat i magen tog bort huvudvärken

Puh! Vaknade tre idag, helt sjukt:O Måste ha varit för att jag sovit så dåligt i veckan som kroppen behövde ta igen sig.
Hann bara kliva upp så behövdes jag som skjuts, så jag hann inte äta något. Så NU äntligen, två timmar efter vaknandet fick jag mat i magen, det var gött! Hade så himla ont i huvudet.

Simon har iaf skaffat världens roligaste och beroendeframkallande spel. Brain Training eller Challenge, minns inte. Men man blir smartare och smartare för varje dag. Jag använder 21% av min hjärna säger dom! Fast jag är dålig på logik och matte. Men jag tränar varje dag så såsmåningom ska jag nog bli bättre!:)

PUST.
Nu ska jag nog spela cs eller göra mig färdig.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Jon

Helvete jag använvder bara 12!

2009-10-24 @ 19:01:32
Postat av: Anonym

Tydligen så ligger även kunskapen av att kunna stava rätt någonstans mellan 13% och uppåt för inte ens det klarar jag ju av :P

2009-10-24 @ 19:02:32
Postat av: sofiasniper

hahahaha! fyfan vad jag känner mig smart helt plötsligt :D

2009-10-25 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0