mitt i veckan

Är det bara jag, eller brukar ni också se såna här b-reklamer, säg för till exempel "telefondating". Så för att folk ska kolla, sätter dom folk som är väldigt lik en kändis på reklamskylten/bannern. Jag tycker ofta jag säger "VA? David Beckham, reklam för det där? Nähä.. oj han var bara lik." Vet inte om jag nojjar eller om det är ett pr-trick. Men det är värt att tänkas på, haha!

För övrigt söker jag jobb. Vet du någon som söker folk så låt mig veta! Annonserar ut mig på min blogg - har jag sjunkit så lågt? haha. Nåja, tur det inte är så många som läser den då;)

Imorgon ska ni nog få veta en rolig sak som hänt! Håll ut folk.

puss
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: ed

hahaha, jag såg den reklamen på AB idag, var tvungen att låta bannern gå runt för att kolla om det var Beckham, haha xD

2009-10-15 @ 23:40:56
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0