Pust suck och stön.

Vilken hektisk dag!
Vaknade halvtio. Och från dess till ca halvsex har jag hunnit packa, flytta, dammsuga, letat hjulmuttrar och navkapslar på skroten, bytit vinterdäck, ätit, haft strömavbrott, powernappat. OSV.
Instressant va?

Känns riktigt jobbigt att dra iväg mitt i all flyttkaos - speciellt när man inte känner sig hundra. Men å andra sidan är det nog bra att komma iväg och vila upp sig lite, och tänkte på annat:)

Funderar på att klicka hem denna klänning till fotbollsgalan som är... nästa måndag. Vad tycks?


Nu ska jag göra mig klar. Bio om en timme med Lilla Ägget. Vi ska se This is it - Michael Jackson!!! Ska bli riktigt roligt.

tjabba
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0