reach for my arm and you get my soul

Vaknade 10 imorse, och började städa... :O ja, helt sant. I en och en halv (1½ h) städade jag, dammsög, slängde saker, skurade, dammtorka osv osv.
10 poäng till mig! Yey.

I övrigt fyller min mamma år idag, STORT GRATTIS! Och grattis till min vän Linas, mamma som fyllde år idag.
Tror typ alla fyller år i oktober... kickis syster, lindas pappa, lillis mamma...

Alltså ni MÅSTE kolla på det här klippet, hysteriskt jävla roligt. Det blir fan aldrig gammalt.
"Ah de är lunch" "ett stycke värsting" Så sköna lines!


MEN ni måste lyssna på den här låten som är med i filmen. Tycker den är asskön... lyssnade på den jättemycket i ettan på gymnasiet, sen hittade jag inte igen den. Och nu efter... få se... fem sex år, hittar jag den! Wünderbart!


Nåja, nu ska jag sluta pracka på er massa skit att titta och lyssna på.
Ha en fantastisk tisdag vettja!

puss
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0