Resultat av dagens fråga: Hur lång är du?

Av 22 tillfrågade vänner (7 killar, 14 tjejer, 1 som inte svarade) har jag kommit fram till detta:
168 cm är den vanligaste längden bland mina vänner
172 cm är medellängden (2 cm kortare än mig) bland mina vänner.

Den längsta tillfrågade tjejen och den kortaste tillfrågade killen är lika långa = 176 cm.
Min kortaste vän = 155 cm
Min längsta vän = 190 cm

Killarnas medellängd blev 184,7 cm
Tjejernas medellängd blev 168 cm

Tydligt är ju att tjejernas längd dominerar och drar ner alla värden, där jag inte delade upp gruppen i tjejer vs. killar.
Och ja, ni behöver ju inte tro att jag gjorde detta på kul, det var en skoluppgift! :)

Tack till....

lilli, paulina, david, eddie, paula, kicki, lina, simon, elina, sanna, hampus, jonte, johanna, ida s, lela, cissi, tove, risi, sofia, jon och ida a

frid
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet att du gjorde det för skoj...

2009-10-12 @ 21:45:29
Postat av: Paulina

varsågod för hjälpen... grymt ansträngande....;O

2009-10-12 @ 21:54:40
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/
Postat av: sofiasniper

Lina, du ska alltid vara så jävla ärlig. palla!



Paulina, jag vet förlåt. ska inte be om något mer...... i o u :D

2009-10-12 @ 23:14:59
URL: http://sofiasniper.blogg.se/
Postat av: Ida Selin

Haha vad söt du är :D

2009-10-13 @ 00:07:37
URL: http://idaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0