rock around the clock - världens första rocklåt!

Hej hej hemskt mycket hej.
Idag är det tråkigt regnigt väder. Vet dock inte vilket jag föredrar, svinkallt med frost och sol eller regnigt men lite varmare...

Tänkte ge er en lite smygtitt i nya lägenheten. Tog lite bilder igår. Men tyvärr är blogg.se smygnazister och vill inte lägga upp mina bilder. Jo en lyckades jag med! Så håll till godo.... jag ska nog lyckas konvertera blogg.se till andra sidan. (Annars finns bilderna på min bilddagbok som är länkad i menyn till vänster)

Simon ringde
Simon: Jag ringde bara för att säga att jag älskar dig
Sofia: ........Åååhhhhhh. Nnnaaaaw. Du är så sööööööööt
Simon: Hahaha! Nä jag skoja!

Kolla va fräsigt hår jag har (för bilder på mig går att lägga upp....... HM!

nu ska jag till lägenheten igen.


CYA
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

haha, true that.

2009-10-21 @ 15:14:22
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: ed

Kommenterade innan jag läste inlägget. Simon är så jävla kung, hahaha! xD

2009-10-21 @ 15:15:51
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0