sparris... .och bollar!

Kom hem från körövning (sångövning) för ett tag sedan. Sista övning innan konserten på söndag. Kom och kolla alla sundsvallsbor.
Söndag 11oktober 18:00 i Birgittakyrkan.


Ska göra lite sen middag till programmet "Inlåst". Kollade ni på det förra veckan? Killarna som vart inlåsta i fängelse för dom inte skulle fortsätta sin kriminella bana i livet.
Tragiskt att se att din hamnat så snett, men något som förvånar mig ändå är de flesta föräldrarnas likgiltighet. Blir man van av att se ens unge åka in och ut hos polisen eller bryr dom sig bara inte?
Jag betvivlar inte uppfostran eller kärleken, men när man ser vad någon av dessa killar gjort, blir man (iaf jag) jättesugen på att rycka upp dom ur samhället och sätta dom på en mindre plats och lära dom rätt och fel. Alltså utegångsförbud och nolltolerans gällande brott! Men vad vet jag... jag är ju en simpel unge själv! Tack och lov, än så länge:)

Kolla i alla fall kl 21.00 tv4 ikväll


love
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kusin + Elias

Jag undrar om inte du eller ngn kan filma i kyrkan på söndag. Mormor tjatar hela tiden om hur mkt hon vill höra dig sjunga etc. Jag har sår i öronen. Tror du att det går att fixa på ngt sätt? PLEASE!

2009-10-09 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0