Tack för alla kommentarer ni skriver. Det är mycket roligare att skriva när ni kommenterar!! Fortsätt :)

Hade 24 läsare häromdagen btw. Mitt personliga rekord. Undra vilka alla var? xD

Min natt/dag:
Sov 3 - 3,5 timmar
Jobb 4 timmar
Jobba på att lägenhets-makeover 8 timmar
TLÖTT nu.

tidigare idag:
Sofia: Simon, när kom du på att du älskade mig?
Simon: Nyss. Kom så äter vi.
Simon ler och jag tysntnar.
En stund senare...
Sofia: Får jag ligga i din famn och mysa sen?
Simon: Mm, kanske efter jag ätit..
Sofia: Men ååååh, du är så elak. Seriöst, säg när kom du på att du älskade mig!
Simon: Men det sa jag ju.. förut!

Ni förstår ju varför jag inte kan sova, och gråter på nätterna!
första bilden på oss tror jag<3

Nä Desperate Housewifes snaaart.

glöm inte livets viktigaste krydda - kärlek
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0