Äntligen fredag!

Nu är det fredagsmys! Fast inte hemma och glo på tv, nej nej. Jobba och stå i till klockan 22. Sen måste jag plugga inför spanska-provet på måndag. Ska bli kul och se hur mycket man lärt sig.
Seriöst, något jag skrev snabbt förut. Varför får skåningar göra reklam? Jag menar såklart inget personligt. Men om nu en skåning/smålänning (hör ingen skillnad...) ska prata på tv, TEXTA. Dom textar folk som bryter, som man till och med kan förstå bättre. Men skånska förväntas vi förstå. Men nej, jag gör inte det. Bajsspråk.
Nu ska jag snart tillbaka till skolan. Psykologi. Ska bli kul och se om jag analyserat mina uppgifter rätt. Haha.
kiss&bajs
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0