björnes magasin var ju ett bra barnprogram ändå!

Jobbat klart för kvällen. Inte så mycket folk så jag och Kicki hann tjattra ganska mycket. Vi ska nog ses imorgonkväll<3
Funderar på att klippa mig imorgon men får se om jag törs. Vill ju ha aplångt hår jag... men mitt hår nöts väldigt fort.

Hade väl inte så mycket mer att säga, så jag säger det med bilder. (har varit dålig på att ta bilder på sista tiden, men ska ta med kameran hela dagen imorgon!!! promise. Eller är det bara jag som tycker det är mycket roligare med bilder?)

finn ett fel på min spanskabok..........suck

flitiga gals på travet!

xoxoxoxoxoxoxo (minns när jag fick lära mig vad "xo" stod för.. efter kretaresan fick tove förklara vad någon menade med massa "xx" och "oo":n i smset, och för er som det undgått betyder det "puss och kram")
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Anonym

men fuck you ;p

tiist <3

2009-09-09 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0