en dag fylld med inget

Har just sökt jobb på skistar, tror jag råkade slänga iväg två ansökningar i Vemdalen, men vettefan. Aja.
Har drömt så sjukt mycket inatt, fick spendera en liten del av natten med Tesla<3 (för er som inte vet, var det min katt som jag köpte i november  2007, hon hann inte bli ett år ens innan hon blev överkörd). Vet att det man inte ska tänka så, men hon sov med mig sista natten, och jag hade glömt mitt fönster öppet och hon smet ut. Några timmar senare hittade mamma henne överkörd. Samma dag som jag bytte gips. Tänk om jag bara hade stängt fönstret.. fan. Vilken helvetes sommar det var. Suck.
miss you so much

Funderar på att göra massvis med mat idag och frysa in, så jag har att värma liksom.
Nej - nu ska jag läsa lite Psykologi och Spanska och sedan spela CS. Pang pang!
älska älska älska
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0