en helt ny vecka som börjar med solstrålar

Min saab är ombesiktad och godkänd, underbart! Nu behöver jag inte oroa mig över det.
Två nya kurser på komvux börjar denna vecka, inte fullt så underbart. Tycker det blir lite mycket med fyra kurser samtidigt, men låt oss hoppas att det går bra.

I lördags var vi hos Jonte och Risi och hade kul. Sen erkände Risi att han skulle upp tidigt morgonen efter, så vi smet därifrån. Alla andra gick på Kebabcity, själv följde jag med Lina och hennes vän Linda på stadshuset. Men där blev vi inte länge, vi var så trötta så vi var hemma i sängen vid två igen. Sköööönt.

Nu ska jag ta och duscha och greja, sen ska jag med Sanna till Birsta :D weey.

pussar
/sofiasniper

från i lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0