hej och välkommen hem

Så här är det ju att gå på krogen. Inte roligt. Inte roligt. No fun. At all.

Skulle inte ens ut efter jobbet, men alternativet var hemma och se Big Brother 2001 (linda rosing-året?) själv. Så klart man ställer upp och springer till Tove för att vara lite trevligt och social. Allt spricker dock när man bestämmer sig för att gå på krogen.
Försökte dansa, försökte köpa en öl och försökte ha roligt. Jag lyckades till klockan två, sen lockade sängen och Family guy mer :) vet inte om det är nykterhetsgraden (finns det ens ett sånt ord?) eller vuxenpoängen (ett sånt ord finns iaf definitivt) som gör det. Men en soft kväll framför Big Brother (vilket år det nu var) hade nog faaan varit roligare och mer givande. Men gladeligen inser jag det nu som 20-åring än som en takki 40-åring som hänger på Daltons och stöter på småbarn haha.
håret var rakt när jag sist kollade mig i spegeln, och såhär ser det ut efter en kväll i sundsvall city jag skyller på växthuseffekten (alternativs fuktigheten i luften....)
peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0