i am just a dreamer and you are just a dream

Jag vet att det är så tråkigt att höra om andras drömmar, men jag drömde nåt så underbart inatt.
Förutom att Simon hade en lillebror, Davids mamma mobbade mig, jag var i Desse och Sigges gamla lägenhet med massa randoms....
....så var jag och Sanna och kollade på hus (?). Vi kom in i ett hus på alnö som först såg ut som en mysig sommarstuga, vilken vi uppskattade. Sen gick vi igenom det enorma vardagsrummet (typ lika stort som halva sergelstorg, utan överdrift...), kommer till fetaste sovrummet OCH en enorm jävla walk-in-closet. Vi stod precis som i heineken-reklam och skrek ut våran lycka. Utöver det hade huset en egen 50-tals glassbar och massa annat.
Vi skulle köpa det...
Jag drömde också att jag hade sjukt mycket skinn på min fot...

jag är lite sinnersjuk va? hahah.

zipp
/sofiasniper

tjejmys en onsdag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0