im fucking gently

Ny vecka - nya utmaningar.
Känns jävligt tärt att inte ha några pengar, csn har inte kommit heller. Dock är ju det typ inget så jag kommer ändå vara pank.
För att vara helt ärlig så kommer jag inte överleva denna höst, med den inkomst jag har atm. Förstår inte hur politiker tror att ungdomarna ska överleva? Alfakassa borttaget, jobbgaranti får du inte om du pluggar eller jobbat i sommar, csnbidraget är minimalt, och arbetslösheten hos ungdomar har aldrig förr varit så hög.

Känns verkligen som att man har mycket att se fram emot. Som ung känner jag mig verkligen välkommen i vuxenvärlden...

och fuck you alla dryga människor (varför är alla så dryga nuförtiden? har gud gett människor kollektiv pms eller nåt? vad hände med att vara artig, trevlig social och inte dömma någon på förhand?)


en atjo med svininfluensan i

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0