Jaaaaaa heeeeeeeeej

Jag gillar att få sms av min kör(läs sång)ledare som lyder
"Lol, thx" - då ska tilläggas att han är tvåbarnsfar och kören är en kyrkokör.
Man har såna fördomar av vem som ska göra/säga vad. Och ni som känner mig, borde veta att det bästa jag vet är när fördomar blir totalt krossade.
Det är ungefär lika roligt som när mormor frågar ifall jag chattat med mina kusiner på Msn nyligen. Hon är snart 80.

11 oktober är det konsert i Birgittakyrkan.
Snälla kom och kolla på oss. Tror den börjar 18.00 men kan uppdatera när jag är säker.
(och jag vet, folk som läser min blogg är väl "bläää, åhh... kyrka, boring!", men det är faktiskt musik sång det handlar om.)

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0