Jag är redan less på denna vecka...

Här sitter jag och pluggar Spanska. Fan va svårt det är alltså. Jag försöker, kolla i tusen papper, läser högt för mig själv, kollar Google Translate, ändå känner jag mig hur dum som helst :p men det tar sig säkert. Ska berätta om Finland på onsdag.

Men nu måste jag ta en paus, och göra vadå? Ja gissa! STÄDA!!! Har pluggat spanska i nästan fyra timmar nu. Behöver terapi. Har hört att hänga tvätt och dammsuga ska vara bra.... HM.
Gratis städhjälp?

Juste. Klippte mig idag, men ingen har sett det, haha. Själv tycker jag det är svinkort. Simon gillade det dock - när jag påpekat själv att jag klippt mig! Är det så det är att vara gift med en karl? -_-

och dessa mail är så jävla peppande. seriöst, det sänker självförtroendet med hundra.



adiós
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0